2011-01-24
 22:03:13

Götta

Ikväll har jag och Maja varit på basket! Sundsvall Dragons - Norrköping Dolphins.
Inte speciellt spännande match med tanke på att Dragons ledde i princip hela tiden.. Men det va ju braaa! 96-57 slutade det!

Rätt kul att kolla på basket faktiskt :)
Men jag skulle nog inte köpa biljett själv.. såå intresserad är jag inte. Fick gratisbiljetter av min banktant Carina när vi var på banken sist, tack tack!


När jag och Maja promenerade hem efter matchen började vi av någon anledning att prata om godis.. och jag berättade att jag blivit lite besatt av SKITTLES sen jag var i USA!! (köpte med stor påse med sånna hem då, och den tog slut igår...buhuuu..)
Då berättar Maja att William också är besatt av Skittles, och att han hade fått massa påsar av en kompis som kommit hem från USA! Så jag fick en påse!! WIHOOO!




mums! :D



Nu ska jag dock behärska mig och äta en äggmacka o dricka te istället för att smälla i mig godispåsen!
Snart kommer nog Pontus hem från jobbet.. Då blir det kanske ett glas vin o lite ost och kex som blev över från helgen.

Njut va!


Imorgon är det visning här av lägenheten! Håll tummarna!

Kommer spendera hela dagen med att plocka undan, gömma och bära ner saker till källarn...


ÄGGMACKA!


Anonym

Tänd var enda lampa du har på visningen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!