2011-12-17
 14:58:26

Lördag

Jaha då var snart den enda lediga dagen på länge förbi...

Vi har varit i Nedansjö och pimplat idag på en premiär i en tjärn där, med Olle och hans pappa.
Fick bra med fisk. Dock var det inte jag som fick flest den här gången... orättvist tyckte jag :P

Blev två för mig och fyra för Pontus.





Det snöade rätt rejält stundvis. Synd att det fortfarande kommer mest som regn hemma i stan! Jäkla skitvinter...



Fyra snöiga fiskar och en snus.. Trevligt.

Nu tänkte jag sticka iväg och träna en sväng, men blev akut dödshungrig, åt lite fil och måste således vänta en stund så jag inte spyr på gymmet. Har blivit jättekänslig för det där med att äta för nära inpå träning. Störigt.



Det här är som sagt det enda lediga dagen på ett tag.
Jobbat jättemycket i veckan. Imorgon har jag ett ÖT-pass kl.06-13 (det får jag ju iofs skylla mig själv att jag tog på mig) sen ska jag iväg och rida Berit, hem och sova lite sen tillbaka och jobba 21:30-06:30. Kommer va lite trött sen skulle jag tro.

I veckan som kommer jobbar jag kvällar eller nätter fram till julafton! Eller jag kliver av på fredagmorgon, så är ledig fredagkvällen iaf.

Tur att jag redan fixat julklappar!

På tal om jul... Här är lite av vårat julpynt! (testat systemkameran lite...)


God Jul på öppna spisen och gnistrande stenar på vinstället


Ny stjärna (det va lite svårt att fota grejer som lyser...)


Ny hissgardin i köket

Ja sen blev det inte så bra bilder.... Borde öva mer!



Har även några fina från Helmers ettårskalas!! :)


Marita och en liten kexmun!


Fina färgglada muffins!


Födelsedagshelmer!


Sådärja...

Nu ska jag hjälpa Pontus plocka undan lite grejer och sen blir det en sväng till Ego innan jag blir för trött!

Later.









KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!