2011-12-23
 20:55:48

Dan före dan..

..har varit en trött dag!

Tvigade mig upp ur sängen kl.13, efter en fullspäckad nattjobbsvecka. Men nu är jag leeeeedig tills på tisdag! SÅ SKÖNT!

Spenderat dagen i stalllet. Tog en mysig tur i mörkret (som inte är så fasligt mörkt nu när allt är vitt av snö) ensam med Berit. Underbart underlag så det blev mycket trav och galopp genom skogen. Kul!
Inte lika kul längre när en nedhängande björkkvist piskade mig rakt i ansiktet mitt i galoppen!! Kändes som att blodet rann runt munnen för det sved så. Men när jag kom tillbaka till stallet kunde jag konstatera att det bara blivit röda märken på kinden, hakan och ett litet jack i underläppen :P



Det fick det vara värt. Härlig ridtur ändå!


Efter stallet har jag och Pontus varit på stan och köpt den sista julklappen, till hans bror.
Det händer ju INTE ofta att jag får med mig honom på stan... och ja, han var uttråkad innan vi ens hunnit in på affären vi skulle till....
I don´t get it. Hur kan man INTE tycka om att shoppa?!? :)

På tal om shopping...
Fick en tidig julklapp av mig själv som kom hem för några dagar sen, från Victoria's Secret! :D


En julig och en svart/vit.




Vi åt trerätters på Ming Palace till middag ikväll! Såhär dan före julafton kändes det skönt att fira ledigheten, slippa laga mat och äta nånting totalt annorlunda mot julmaten.


Nu ska vi se ett Criminal Minds... och sen sova. Gud va skööönt!!



Våran fina gran med alla klapparna under...




God Jul!!







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!