2011-12-11
 20:20:44

26!

Idag har vi firat min födelsedag ute hos mamma och Lasse.
Åt tjälknöl (älgkött) och potatisgratäng. Min favvo! Och så min New York Cheesecake till efterrätt. Mums!

Fick massa fina presenter. Ett Efva Attling halsband av mamma.


sic itur ad astra - vägen till stjärnorna

Fick mysiga varma tofflor och en massa fina pynt till granen (eller vart man nu vill ha det) av Pontus och hans föräldrar.




Passade på att fota lite med nya kameran medans det var ljust ute. Morris var modell. Dock inte en så bra sådan då han är lite svår att få att göra som man vill. Men några fina kort fick jag till iaf :)


Lilltungan ute och grässtrå i munnen.
(Äta är något av en favoritsysselsättning. Allt som går att äta ska ätas, tycker Morris!)






Liiite snö och blå himmel fick jag ju på min födelsedag i alla fall!



Nu ska vi mysa lite i soffan och se ett Criminal Minds innan det är dags att sova. Ska jobba förmiddagimorgon. Ett "vikariepass" då man inte är processledare utan jobbar som vanligt i produktionen. Börjar inte förrän kl.06, sovmorgon ju! ;P

Avlutar med en bild på gårdagens katter!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!