2011-08-18
 11:39:29

Väntar...

Nu kan jag väl i princip säga att jag är frisk. Liiite ont i magen fortfarande bara..

Vet inte riktigt vad det är för slags mag-åkomma jag haft de senaste dagarna. Magkatarr verkar det som. Har inte kunnat äta utan att få spykänslor och magont. Magen har varit helt uppblåst och stehård. Kännt mig som Elin ser ut nu ;P (höggravid)
Men igårkväll fick jag i alla fall i mig gröt, hårdbröd och proviva. Hungriiig!

Ska ringa till jobbet och säga att jag kan jobba imorgon. Missade alltså bara två pass... Och det hade löst sig med processledare, även fast hälften är sjuka och den andra hälften har semester. Botte fick hoppa in :) Han har varit processledare förut.



Sitter för tillfället och väntar på en rörmockare
som ska komma hit och kolla vad det är han kommer behöva göra här när det är dags att renovera badrummet. Nästa helg! :D
Han ska väl stänga av vattnet och sen sätta nya rör när Lasse är klar med kaklet.
Jag har varit vaken sen kl.08:30, eftersom vi sa att han skulle komma hit nångång på förmiddagen. Suck. Hatar sånt.
Förmiddagen för NORMALA människor är ju när jag sover, för det mesta.... :P
Men lika bra att jag klev upp tidigt så jag förhoppningsvis kommer kunna somna ikväll innan jag ska kliva upp kl.04:30 och jobba...

På lördag ska vi åka till Birsta och hämta duschvägg och resten av kaklet som de fått hem nu.  Sen i veckan måste jag och Pontus skura rent lite i badrummet (eftersom kaklet ska sättas utanpå våttapeten borde man väl rengöra den först antar jag...?) och plocka ut alla grejer... Sen åker vi ju utomlands nästa helg!! Känns sjukt att det äntligen är dags :)


Tänkte visa lite bilder från senaste tiden...



Vi var ute i en skog i Njurunda förra veckan och plockade enorma kantareller!



Som vi sedan gjorde kantarellstuvning av och åt på ugnstekta mackor med ost o tomat. Kanske det godaste som finns!?



Red Berit i lördags. Hittade travbanan (infarten var liksom lite dold vid travet i Bergsåker) som går nästan ända bort till Gudmunsbyn. Där jag och Elin brukade rida på hennes grannes hästar! Om det är fint väder till helgen och om Elin inte håller på att föda barn, så tänkte jag rida bort till dem och hälsa på! Långtur :)


Oooh Maja var här och drack te i lördagskväll. Hon hade med sig en massa gamla knäppa bilder på oss från högstadiet
. Haha. Hemskt. Men samtidigt hemskt roligt!
Ligger några riktigt hemska ute på facebook nu, som är tagna hemma hos Ullis föräldrar. Bland annat när jag sitter på Verres axlar i soffan och försöker se cool ut?!
Men man får väl bju på det antar jag!


Maja, Anna, Jag och Ullis. Ute i en snövall? På vintern när vi gick i nian. Viktigt att INTE titta in i kameran. Maja fattade inte riktigt det liksom....:P


Det här vackra, är från balen i nian. Josef omringad av tjejerna i klassen. (jag i "spicegirls top" som Marita kallade det, längst åt höger). He..he..


Verre, Anna, jag och Ullis. Hemma hos Verre på nyårsafton... 1999-2000. (Eller "tusen..! tiotusen...!" som Ullis skrek på tolvslaget..)


En till. Jag, Anna, Ullis och Maja. Vi är så smååå! :)


En Ullis-attack!


Nu kommer nog rörmockarn när som helst!

later.









KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!