2011-08-15
 17:19:37

Ansikte.

Ojoj, äntligen en ledig dag! Eller jag jobbade ju till strax efter kl.06 imorse så jag har ju faktiskt jobbat idag. Men ledig ikväll OCH imorgon faktiskt!

Har ju jobbat galet mycket de senaste två veckorna sedan jag kom tillbaka från semestern. Över 80 timmar iaf, och då äre ju mest nätter.
Fick ta extrapass förra veckan för att Olle var tvungen att åka till Småland några dagar tidigare än beräknat för att bli pappa. Och den här veckan som varit blev det extrapass för Joel var sjuk...
Imorse (när jag hade jobbat ca14 timmar och höll på att göra klart det sista innan jag skulle gå hem) blev Tomas, som skulle ha förmiddagen, tvungen att skjutsa sin sambo till sjukhuset!! Så jag fick ta produktionsinfon för hans gäng och starta igång det passet också.... Men sen kunde tack och lov Christer ta över (han hade ju BARA jobbat natten, 7h..) så jag fick gå hem.

När jag kom hem fick jag dock inte sova. Nej nej. Höll mig vaken till klockan var 8, då vårdcentralens telefontid öppnar. Ringde och bokade en tid för undersökning av mina blåmärken!! Det var på tiden, va...
Nästa vecka ska jag dit.
Sköterskan i telefonen sa att blåmärkena kan bero på att jag äter p-piller.
Men vafan?? Det har jag ju ätit i tio år! Aldrig fått blåmärken av det tidigare....

Sov LÄNGE idag. Himla skönt. Skitväder ute så det spelade ju ingen större roll. Tror jag ska cykla till stan en sväng nu. Har fått hem en Bodyshoptidning (som jag sorterade på jobbet inatt höhö) med 100:- bonuscheck. *rycker i shoppingnerven*
Hinner ta en liten sväng i affärerna innan jag ska träna. Spinning+Core står på schemat ikväll.

Sen hem och dricka te och värma mig i soffan! Är så himla frusen...



Här sitter jag och är sepiafärgad i mitt zebraträningslinne och med fotominen på!
Ansiktsburk.



Fångade in en Tuss som passerade. Nyvaken och söt :)


Later!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!