2011-08-26
 14:45:26

Rörigt

Nu har rörmockaren varit här och stängt av vattnet i badrummet. Han tog bort toalett, handfat och alla rör.. och nu håller Pontus på att demolera våra skabbiga gamla duschväggar. Jag passar på att äta frukost så länge.

Pontus väckte mig kl.13 idag. Jag var helt fäääärdig efter natten. (LEDIG EN VECKA NU, TJOHO!!) Vi började direkt med att böka ut torktumlarn ur badrummet. Jag hade inte ens hunnit klä på mig än.. :P Men tog och slängde på mig kläder efter det, och alldeles då plingade det på dörren och rörmockarem kom tidigt. Vilkem tajming!

Ska börja bära ner grejer till bilen nu och åka till skroten med det. Få se om duschväggarna går in i den...

Vårat badrum blev även så stort och luftigt när inte torktumlaren och tvättmaskinen står därinne..! Skulle va skönt att ha så... Men samidigt jobbigt att behöva gå ner för alla trappor och ner i källaren i huset brevid för att tvätta. Nu har man blivit för bekväm och vant sig vid att kunna tvätta hemma när man vill. Så det får vara lite trångt helt enkelt.



Nej nu kan jag ine sitta här längre. Later!


Berit- sagohästen :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!