2011-08-01
 10:43:43

Nu är det slut på det roliga!

Japp. Nu idag är det dags att börja jobba igen, slut på semestern! Fy fan vad det känns pissigt alltså... Nu när det äntligen blivit kanonväder också!!
Kan ju inte påstå att jag haft nån direkt tur med vädret under semestern :( Nån fin dag här och där... Men självklart nu när man ska jobba så ska det vara fint hela veckan!

Jag har haft lite semester från bloggen de senaste dagarna nu också. Har inte haft tid att blogga nånting, utan bara försökt njuta så mycket som möjligt av de sista semesterdagarna...

I torsdags var jag och Elin på stranden i Bergafjärden. På eftermiddagen åkte vi till mamma o Lasse och spelade kubb och åt middag :)
Fredag, lörddag och söndag har jag och Pontus varit med hans familj ute i Storsand! Där är det nästan som att vara utomlands! Igår när vi åkte från stan så hopade sig en massa väldigt stora otäcka moln över hela himlen. När vi kom till Söråker spöregnade det... Men ute i Storsand var det hur varmt som helst och blå himmel. Även fast det ligger ganska nära! Häftigt.





Den här lilla filuren har varit med oss på stranden! Ines heter hon och är en Tibetansk terrier. Pontus mormor är hundvakt åt henne. Blev lite kär.. Jag vill ha en hund! :/

Nu tänkte jag ta en sväng på Ego och träna lite! Det är ju tokfint väder idag med så man skulle kunna ligga nånstans i bikini och sola. Men mitt ansikte är inte riktigt som det borde.....Lite eksem som verkar bli värre av solen. Dock blir kroppen BÄTTRE av solen nu verkar det som. Påse på huvudet kanske??

Men jag måste ju även cykla till jobbet kl.14 så halva dagen är ändå förstörd känns de som. Passar på att träna istället!

Om det är kanonväder imorgon med så ska mamma och jag åka ut till stugan tidigt på morgonen så hinner man vara där några timmar innan jobbet iaf. Och på onsdag jobbar jag natt, så då blir det nog stranden eftersom jag inte börjar förrän 21.45.

Måste bara visa en häftig uggeltavla som vi köpt på Ikea :)


Fin va? Köpte även vinställ som jag målat. Ska visa sen! Det blev jättefint :D


Ut i solen och njut nu! Later.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!