2011-08-08
 16:59:25

Nagelfix

Idag har jag varit och gjort nya naglar! Tog bort all gelé och filade ner mina egna naglar helt. Började om från början eftersom det satt mycket bättre innan mina naglar växte ut så långt. Gjorde sviiiinont den här gången när gelén härdade, eftersom naglarna var så tunna och nedfilade, helt utan gammal gelé. I vanliga fall brukar det bränna till litegrann när man sätter in handen under UV-lampan. Men nu var det som tortyr! Kändes som nån mosade varje fingertopp med en tång typ.... auuuiiih!

Men vill man va fin får man lida pin. Japp så äre!


Åkte till Ego för ett träningspass sedan. Ben. Mage. Axlar.

Sen  hemma igen så åt jag rester av middagen i förrgår till lunch; pannkaka med Pontus hemmagjorda blåbärssylt! :)




Naturellt, bara med några små silver och blå pärlor på tumm- och ringfingernaglarna.


Igår var vi i Birsta och köpte badrumsmöbler på Ikea och beställde duschvägg och kakel på K-rauta. Tror der kommer bli jättefint i badrummet! Längtar tills det är klaaaart!

Efter det åt vi middag hos mamma och Lasse. Tacos!




Morris på släpvagnen :)


Later!


Ullis

MUMS, vad sugen jag blev på pannkakor!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!