2011-08-16
 00:48:08

I soffan under min zebrafilt! Kollat på 30...

img_1455 (MMS)

I soffan under min zebrafilt! Kollat på 300, criminal minds och nu CSI. Bra grejer på tv ikväll. Mår lite illa fortfarande sen jag åt middag. Blev en sen middag efter träningen vid kl21. Prinskorv och makaroner. Vet inte vad det är med mig och korv nu för tiden?! Klarar knappt av lukten när Pontus stekt sin favvo grillkorv. Blir illamående och äter den absolut inte. Men prinskorv har jag ju alltid tyck om.. Nu kändes det lite sådär...nja... Aja. Ska gå och lägga mig i sängen istället nu. Imorgon blir det sushilunch med Ullis! :)


jessica

vart har du köpt den filten ? :))



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!