2011-08-04
 16:47:47

Godermorgon

Idag har jag typ sovit hela dan! Blev tvungen att jobba Olles kväll igår för han skulle åka till Småland där hans tjej befann sig som skulle föda barn...! (Nu har dom fått en dotter!)

Sen efter kvällen hade jag ju mitt eget nattpass, så det blev ett 13 timmarspass.

Inatt ska jag jobba igen. Men bara natten den här gången. Ljungberg tar Olles kväll tack o lov.



Vi hann i alla fall ut till Storsand några timmar igår innan jobbet. Tror det var finaste dagen i sommar hittills! :)
I förrgår var jag ut till Armsjön med mamma innan jag skulle jobba också.. Började kl.14.30, så vi åkte ut typ kl.9. Sjön var spegelblank där på förmiddagen och jag simmade en rejäl bit. Så härligt, och bra träning! Fick fasen lite träningsvärk i axlarna och  ryggen!

Ikväll ska jag gå på ett pass Bodypump. Så det blir nog ännu mer träningsvärk imorrn.


Jag måste ringa till NagelLina (på Kickiz nagelstudio) nu! En pekfingernagel gick av inatt, och flera andra är lite skadade. Mina egna naglar har växt ut helt och är lika långa som gelen nu. Men det var ju tydligen inge bra, för såhär dåligt har det aldrig varit tidigare när mina egna naglar var korta under liksom... *suck*


Åååh vi fick hem en katalog med saker man kan beställa och få på flyget på Kroatienresan idag! Snart är det dags!! Bara några veckor kvaaaar! Brela Beach..


Aaah...!


Nu ska jag hjälpa Pontus att rulla älgköttbullar! Sen äta dom efter träningen. Mumsigt!

Later.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!