2011-08-25
 16:27:06

Gaaahh

Idag började jag med att gå till Bilbolaget och hämta ut bilen som varit på verkstan. Det var en skyddsplåt på undersidan som satt löst och behövdes sättas fast. 1000:- fattigare.

Åkte sedan och köpte takfärg. 500:- fattigare.
Igår inhandlades badrumslampa, handdukshängare och nya snygga badlakan o handdukar. XXX:- fattigare

Så, nu tror jag vi har allt som behövs till badrummet! Har inte vågat räkna ihop alla kvitton än....


Var en sväng till stallet och ställde in Berit på tork också :P (regn regn regn...) Ska snart åka tillbaka dit och ta en ridtur. Får bli en sväng barbacka för Linn hade tagit hem alla grejer för en rengöring. Hoppas hon torkat hyffsat så jag slipper bli alldeles blöt i rumpan...


Ska jobba inatt. Sista passet innan semestern. 21:45-06:45.

Imorgon hinner jag inte sova så många timmar. Vi måste nämligen banka loss duschväggarna och bära ut tvättmaskinen och torktumlaren innan rörmockren kommer hit.

Sen ska jag även till Vårdcentralen för att få svar på varför jag får så mkt blåmärken...


Ska försöka hinna packa nån gång däremellan också! Nu måste jag leta reda på våra pass för Pontus hittar inte sitt...
Självklart är det kvinnan i huset som löser sånna problem!!

(även bokat långtidsparkeringen på arlanda idag. effektiviteten själv!)




Regnmoln?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!