2011-08-19
 16:01:29

Cyklist

Sådär då var sista arbetspasset innan helgen avklarat.
Blev ju bara en förmiddag istället för tre, eftersom jag var sjuk onsdag, torsdag. Dagen gick lätt, var alldeles lagom mycket post. Jag var tydligen sjuk på "rätt" dagar för Botte som hoppade in istället för mig iförrgår och igår hade haft det svettigt... :P

Fick sms av Linn, som undrade om jag kunde ta Berit idag... Å det kunde jag ju! ♥
Sitter och har lite beslutsångest nu bara om jag ska cykla dit NU, eller vänta till kl.18, skjutsa Pontus till jobbet och sen ta bilen till stallet....?
Det börja dra ihop sig så mycket otäcka moln bortöver såg jag när jag cyklade hem från jobbet... Jobbigt om man måste cykla i regn o bli genomblöt. Det är ju en bit att cykla till Lillhällom faktiskt...
Strax över 5 km är det! (blev tvungen att kolla på googlemaps hehe..)
Fast det är ju bra, då får jag gratis träning..cykla över en mil iaf.. Hinner inte träna nånting idag ju.


Ikväll ska jag och Maja på bio. Bridesmaids ska vi se! Har hört mycket positivt om den, så det blir nog kul! :)




Äsch nu chansar jag på att det inte blir nå regn och cyklar iväg! Bara för det så kommer det väl regna...
Känner att jag kommer somna om jag stannar hemma, så det är lika bra att sysselsätta sig. Har ju ändå varit vaken sen 04:30 imorse (zzznark). Kanske hinner med en powernap sen innan bion, annars lär jag ju va helt väck.

Sofie behöver sin sömn very mucho! =/

På återseende.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!