2011-04-15
 14:17:33

Utpumpad

Puh det gick tyngre än jag trodde att träna idag... kanske inte mår riktigt helt hundra än ändå. Höll på att komma för sent till träningen för jag fick för mig att den började 12 istället för 11.45... Blev en väldigt rask promenad dit.. (punka på cykelt tror ja..fan!) Redan då kände jag mig helt slut och måste ta astmamedicin. Men det var ju bara ett pass pump iaf, hade varit värre med kondition, typ spinningpass :S Får vänta med det tills på söndag kanske....;P

Tog en 20-minutare i solariet efteråt för att ta igen mig lite. Och för att det dykt upp lite nya sår/eksem på magen och låren.... Hoppas dom blev bortskrämda!

Pontus är fortfarande ute och fiskar med Olle. Olle hade fått en gädda..... Dom är ute efter havsöring dock! :P Dom hade även fastnat med båten i ett nät fullt med gammal död fisk..uäk!

Nu ligger jag i soffan och har precis ätit ett äpple... fullt med skal i tänderna!

*Pet pet*

Ska hoppa i duschen nu. Hade tänkt ta en promenad till stan en sväng sen... men vettefan om jag orkar. Blev så trött nu...och bok nr.41 i Isfolketserien är så spännande..;)

Kanske blir soffläge tills det är dags att fixa middag. Eller näää..! Middag äter jag ju på Oscar ikväll såklart! haha, va bra. Börjar jobba kl.19, så då passar det perfekt med lite personalmat. Hoppas det är nå gott!
(förra gången åt jag JÄTTEgod potatismos och kalkon.. eller varför inte fläskfilé och risotto...eller köttfärsbiffar...eller kycklinggryta...*dregglar*)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!