2011-04-21
 22:35:14

Today

Åååh nu är det helg! SÅ skönt! Den här dagen har varit toklång känns det som...

Åkte ju med bilen till verkstan imorse kl.07, så jag var väl hemma igen och i sängen för att äntligen få sova kl.8.

Vaknade kl.12 av att min släkting Conny från verkstan ringde och sa att bilen var klar.
Somnade om till kl.13. Klev upp, åt frukost och gick och hämtade bilen.

Åkte till stan och fick en tid på Lotus för att fixa min trasiga nagel kl.16... Hann därmed åka ut till birsta och handla + hämta grejer av John på hans jobb.. (lite "pappagrejer" som hade råkat bli kvar hos John i Nacksta när jag flyttade)

Åkte tillbaka till stan och fixade nageln på Lotus. Det blev fint! En ung kille som gjorde den den här gången. (eller jag vet inte alls hur gammal han var förresten..?! så förbaskat svårt att se det på asiater tycker jag.. han var väl nånstans mellan 20 och 40 år! Sek på jobbet skulle man ju kunna ta för en tonåring också, fast han snart är 40 typ..;P)


Sek i min tvättkorg för några år sen...:)


Aja..
Väl hemma lagade Pontus middag av en fin kilos havsöring som han fiskade upp igår. Han gjorde filéer i stekpannan och det blev jättegott!! :)

Efter maten var det i princip bara att göra sig klar för jobb igen. Fick ta cykeln för Ponts skulle åka ut till Bergeforsen också fiska igen. Pontus tycker om att fiska. Om nån missat det menar jag...


Nu ska jag avsnjuta en avocado med keso och ett löskokt ägg (inte allt tillsammans). Blev så himla sugen på ägg eftersom jag och Mira pratade om äggkokning en massa inatt hehe..

Later!


mira

mina ägg är slut! :( får äta gröt istället.. skandal! :P



PUBLICERAT: 2011-04-22, 07:01:26 | URL: http://perhede.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!