2011-04-19
 00:49:26

Akrylnaglar!

Idag följde jag med Pontus till stan när han skulle klippa sig. Gick runt och kollade lite...

Kom att tänka på en grej som Linda som jag jobbar med på Oscar tipsade om i fredags..
Nämligen att de hade specialerbjudande på Lotus nagelstudio nu. Typ 30% rabatt på nagelförlängningar.
Gick in o kollade... kom ut med nya LÅNGA naglar!

Första gånger någonsin jag haft såhär långa och hårda naglar!! Mina egna är ju mjuka som papper i princip och går alltid av såfort de börjar närma sig att bli långa.


MEN....
Jag är helt fucking handikappad nu!!
Allt är ju fan svårt med dom här! (ni ska bara veta vilka problem jag har med att skriva den här texten, har inte riktigt fattat hur jag ska bete mig o hålla fingrarna..)
Klä på sig, laga mat, sätta upp håret, använda iphonen(!!)... Tur som fan att jag inte jobbar ikväll utan får tid tills imorgon att försöka lära mig leva med dom här sakerna..

Om så många andra kan så borde jag också kunna. Vanesak antar jag...?

Men dom är fina iaf! :)


Naglarna var på Ego ikväll. Core och pump!
(skulle ju ha gått på MC-passet istället för där var visst Petter med och tränade!! :O coolt va?! jag såg honom inte ens.. han hade visst varit där och trännat på förmiddagen också, verkar köra hårt...)



Sen kollade naglarna på film med älskling. The Fighter blev det, med Mark Wahlberg och Christian Bale. Handlade om deras störda familj och boxningskarriärer. Faktiskt bra :)


Håller tungan rätt i mun för att lyckas hantera mobilen...


Jag bad om att få korta naglar, faktiskt. Hon som gjorde dom ansåg att det här var korta och att det inte skulle vara nått problem. Hmmm. Är det bara jag som är sämst eller? Seriöst, snart kastar jag datorn i golvet för jag skriver fel hela tiden HAAAAAGAAAAHHHH!!!!

Ok, lugna ner mig.

Här är min söta korthåriga älskling iaf! Han blev så fin!! :) Skulle ju ha tagit en före-bild också på långlockarna han hade innan...:/


♥ påväg till jobbe...

Nu ska jag göra mig klar för sängen. Måste sova så jag orkar upp på spinning imorrn! 11.30...Tycker det är skittidigt! Hehe det brukar va 11.45 oftast. En kvart liksom... Men det känns som stor skillnad :P


Aja. orkar fan inte knappa mer här, får ont i fingrarna (eller naglarna).. suck.

Gonatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!