2011-04-18
 00:46:06

20e bilden och andra bilder

Tog en massa härliga vårbilder ute i solen "hemma" i Njurunda idag...


tussilago och ett snigelhus :)


Här smäller vi in en bild från listan! 20e bilden: En bild på dina närmaste.
Mamma, Millan, Morris och Pontus!






Morris var så söt och visste inte huuuur han skulle bete sig för att komma åt fjädrarna som jag satt upp i den något risiga busken.. Han är ju som bekant inte den smidigaste katten :P

Åh nu när jag tänker på min tjocka katt så kom jag att tänka på en blogg som jag hittade av en slump igår! haha
http://kattasfett.se/
Såhär skriver hon om sig själv: Jag heter Katta, jag är 21 år gammal och jag är tjock. Jag har helt med egen vilja bestämt att det är dax för mig att göra något åt fläsket. Jag ingen "tyck synd om mig" tjockis som klär mig i tält för att inte visa mitt fett eller som gråter på TV. Jag är istället den som bestämmer sig och gör något åt det.

Skön inställning tycker jag! Hon verkar vara jätterolig och jäävulskt duktig! Hon har tydligen varit med i "Du är vad du äter" nu..  Finns en lista i hennes blogg med saker man "får" och "inte får" äta, enligt Du är vad du äter's regler. Intressant. Kolla in det! Många som vill gå ner i vikt äter ju helt fel pga okunskap.


Aja, nog om det!


Vi fick jättegod middag hos mamma idag. Lammstek med ugnstekt potatis, rödbetor o lök + nybakat bröd. Hemskt gott!

När vi kommit hem på kvällen gick jag och mötte upp Maja för en långpromenad! Över en mil blev det faktiskt. Upp till norra berget.. sedan till Haga och tillbaka ner till stan och hem. Trevligt!


När jag kom hem blev det en sån här mumsig frukttallrik igen (köpte två paket jordgubbar för 15:- i förrgår ;D)


Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite. Pontus jobbar inatt, tråkigt :(

Gonatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!