2011-04-17
 00:20:18

Bilar

Idag har jag och Pontus varit på Careta i Timrå och provsuttit i en Volvo C30. Kändes bra! Liten bil fast ändå rymlig liksom. Snygg också :) Vi ska nog åka till Härnösand och provköra en som har den sortens motor vi vill ha nån dag, se hur den känns..

Åkte till Söråker och tvättade Forden riktigt grundligt både ut-och invändigt. Fotade, och nu har Pontus lagt ut den på blocket. Den blev så fin så, lillpärlan!!

Provkörde Pontus pappas Saab 9-5 en sväng också. Kändes bra den! Beslutsångest... Lite större Saab som gått lite längre eller lite mindre Volvo som inte gått långt alls?? Får fundera vidare.

Fick mumsig middag. GRILLAT kött och hemmagjord potatissallad! Blåbär/hallonpaj till efterrätt. Såå gott!


efterrätten


Min käre sambo och hans familj tillhör ju den förnäma släkten Geijer/af Geijerstam/von Geijer och här är deras "släktvapen" på framsidan av en tidning från det årliga Geijerska släktmötet i Ransäter. Hihi, lite roligt det där tycker jag, att alla Geijrar liksom håller ihop. (Nästan som släkten Isfolket...!) ;P



Min favoritGeijer :)




Ikäll har jag varit ute och sprungit en sväng! 7,8km blev det. Nacksta och tillbaka, upp till sidsjön, fagerdal och södermalm... Känns bra. Sen åt jag det här mumsiga efteråt och kände mig nyttig som fasen!



Nu äter jag dock lite godis också... Man bara lite... rester från garderobsgodiset igår, hehe..

Ska snart lägga oss nu. Natti!


Katta

Frågestund på bloggen, släng in några frågor ;)



http://klotties.blogg.se/2011/april/fragestund.html



PUBLICERAT: 2011-04-17, 12:07:27 | URL: http://klotties.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!