2011-04-15
 10:55:01

Äntligen!

Nu anser jag mig vara tillräckligt frisk för att gå på ett pass bodypump!

Inget halsont alls längre. Igår var jag sådär halvpigg.. Gick ut på en promenad, men höll på att avlida av pollenallergi istället då. Näsan bara rann och rann..fickorna var fulla med näsdukar :P Det kändes som det blev ännu värre när jag hade solen i ögonen också... Hela vägen upp till sidsjön var jättejobbig bara för det. Sen gick jag en skogsväg därifrån till lv5... då gick det bättre (förutom att jag fick plumsa i snö...)

Har börjat använda en allerginässpray nu också, förutom ögondroppar och dubbel dos av allergitabletterna. Känns bättre än igår iaf. Vad häääärligt det är med vår!! :/

Pontus är ute och fiskar idag. Får se om han inte blir klar allt för sent.. så kanske vi hinner åka och testa Volvo C30. Blev inget igår för han sov så länge sen skulle han jobba igen. Ikväll jobbar jag på Oscar också, 19-04... Sista passet där den här månaden iaf, sen är jag ledig flera helger på rad! Sköööönt!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!