2011-04-13
 19:11:57

Sjuuuk!

Jag blev alltså inte frisk även fast jag sov 13 timmar inatt...! Nu är jag sjukanmäld och har legat hemma i soffan och känt mig ynklig hela dan... ont i halsen, snorig och allmänt hängig.

Gjorde dock en kraftansträngning och lagade kycklinggryta till middag. Lite kinamat-style med bambuskott o kokosmjölk. Är rätt bra på kycklinggrytor om jag får säga det själv! :)


Nu har jag legat i soffan igen och läst Isfolket...(som vanligt, inte så många böcker kvar nu!!) Var tvungen att ta en paus för jag blev så trött. Vill inte somna nu, då kommer jag väl inte kunna somna sen ikväll.


Imorgon ska vi åka och kolla på bilar igen, om jag är lite piggare...förhoppningsvis!
Volvo C30 har vi börjat kolla på lite nu. Måste ha lite alternativ och inte snöa in helt på Saab liksom :P
C30:n är ju ganska liten (två dörrars) men känns ändå rymlig. Pontus var och provsatt en idag, och han gillade den..

Aja, vi får se. Svårt det där.

Till helgen ska vi ta och tvätta den kära Forrrden ordentligt både utvändigt och invändigt och kanske ta bilder på den så vi kan lägga ut den till salu snart!


Hehe roliga djur på youtube muntrar upp mig lite..




Nu återvänder jag till soffan och fortsätter på boken. (Den onda häxan Hanna har precis återuppstått..!! :O spenande..!)

Later.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!