2011-04-25
 11:23:49

Oscar och O'learys!

Hade faktiskt riktig roligt på mötet+personalfesten med Oscars igår! Hade som sagt först möte på Oscar. Fick veta litegrann om hur det går för företaget (bra!:)) och gick igenom ordningsregler nu i samband med att vi bli så många anställda, på både Oscar och nya Olearys.

Fick en mumsig drink och en cider också. Bra möte va?! ;)


Sigrid, Maja och Alex


Sen gick vi bort till Olearys vid 18-tiden. Det var smockfullt med folk o hela restaurangen. Vi hade ju bokade bord såklart, men det tog en jäääkla tid innan vi fick maten. Dom prioriterade väl att servera gästern före personalen :P Fick in öl, vin, cider, nachotallrik med friterade ostpinnar, tre omgångar med popcornskålar innan maten äntligen kom vid 20.30..!! Fajita Pita, jättegott!

Hade tänkt följa med ut på Memento sen... Men vi i vårat lilla gäng gick upp till Alex och satt där en stund innan det var dax o då blev jag så trött så jag valde att få skjuts hem med Elin vid kl.00 istället. Skönt att komma hem istället!

Nu ska jag åka med mamma ut till Njurunda! Sola sola! Ska ta en långpromenad också. Tänkte jag skulle spring en sväng, men är väl inte i tipptoppform efter två utgångskvällar... Mamma blir nog glad om jag vill ta en promenad med henne också :)

Pontus ska åka och fiska i ljungan med Jeppe idag. Otippat? :P

Ha en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!