2011-04-22
 11:40:54

Old days

Härligt väder idag! Nu är det 25 grader varmt här i mitt köksfönster!! :)

Ska ta och cykla bort till ego nu för ett pass bodypump!

Pontus är i Söråker hos sin morfar och grejar med bilen... SUCK! Dom hade gjort nånting med bromsarna igår på verkstan.... Eller det som skulle göras var att greja handromsen som tar dåligt. Men då behövde dom beställa hem en speciell vajer, så vi ska komma tillbaka med bilen nästa vecka och fixa det. Ok, då tror man väl att det är fritt fram att köra som vanligt när dom inte säger nått annat??
Sen igår när jag kom in till stan efter att ha varit i birsta så tyckte jag att det knäppte konstit i bilen... och när jag klev ur fick jag för mig att jag kände en bränd lukt... Men sen gick bilen normalt utan knäppanden hem från stan, så jag tänkte att det var väl inget....

Men sen på kvällen när Pontus åkt ut till Bergeforsen så hörde han också knäppningar när han stannade där ute.. Och när ha kände på ena backdäcket så brände han sig på fälgen för den var så het!!!

Ringde Conny från verkstan, och han sa "oj jag kanske skulle sagt att ni inte ska använda handbromsen nu".. No shit?? Den hade ju jag lagt i när jag lämnade bilen igång och klev ut för att hämta grejer hos John. Då hade bromsen fastnat mot bakdäcket på nå vis.... Men det skulle tydligen va ganska lätt att fixa själv sa Conny, så det är det Pontus är ute och fixar med nu.

Alltid äre nått!!!


Hittade lite fina bilder på mig och pappa bland "pappagrejrna"


ute i skogen




Jag har gjort fina ansiktsmålningar på oss..haha!


jag tycker att pappa ska äta..?:)


tyckte jag va rätt lik mig på bilden hehe.. förutom att jag var så blond! :P


ute å kör :)


undra vad det här var för tillstälning då? pappa var stilig iaf :)


Nej nu måste jag sticka till träningen! Later.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!