2011-04-06
 07:00:16

Morgontrött!

Jag är fan inte skapt för att kliva upp tidigt på morgonen...usch vad jobbigt det är! Tusen gånger lättare att vara vaken en hel natt, bli jättetrött och sen få gå och lägga sig! Ska bli skönt med nätter resten av veckan :P

Lite jobbigt bara att jag har torsdag kväll/natt, städfredag, lördag på Oscar, söndag kväll/natt, måndag kväll/natt... Jag vill vara ledig!! Det här känns som världens längsta vecka. Jag är redan helt dagvill och ligger en dag före verkligheten inne i mitt huvud hela tiden, suck.


Nej men nu ska jag klä på mig och ta cykelt till jobbet. Klarade teoridele av truckutbildningen igår, idag är det dags för övnings- och uppkörning! Lite för lite förlektioner tycker jag :/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!