2011-04-05
 20:02:22

Ljust!

Jag är trött! Hamnade i nått slags paltkoma här nu efter jag åt en pajbit till middag.. (pajen var ÄNNU godare idag!!;D)

Idag har jag varit på jobbet 08.00-18.30... pust!
08-15.20 var det truckutbildning. Vi körde ingenting idag utan höll bara på med en massa teori.. Läste en bok och gjorde sedan provet. Det gick bra.
Imorgon blir det den praktiska delen och UPPKÖRNING!! haha jag och Hanna är livrädda..! Killarna är rätt lugna, dom har ju kört en del truck redan innan...fuuusk!
Men det ska väl gå bra...

Efter utbildningen hann jag träna en timme innan det var dags för lagmöte. Skulle egentligen inte vara med eftersom jag slipper jobba ikväll och inatt när jag har utbildning.. Men blev "tvungen" att vara med ändå för vi skulle prata lite om styrke- och rörelsetesterna...

Jaja, nu är jag hemma iaf och ska snart inta viloläge i soffan!:)


När jag kom hem hade Pontus satt upp lampan i köket! Woho. Jag skruvade dit ljushållarna som sitter ovanpå den, sen var det klart. Blev jättefint tycker jag! Looki looki..


Väldigt LJUST och bra när man behöver det.


..och behöver man inte ha det så ljust så räcker det kanske med att tända värmeljusen! Perfekt!

Får tacka moster för idén att jag skulle ha en kökslampa med levande ljus på! :)


Nu ska jag shoppa lite nya träningskläder på internet...Blev så inspirerad igår på Spinningen av Lina (ledaren) som alltid har så färgglada och spännande träningskläder! Måste fräscha upp min egen uppsättning lite!

Sen soffan! Jag är helt slut.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!