2011-04-30
 11:50:13

Kallt?!

Brrr, kom precis hem från en kall morgonpromenad för en stund sen! Dumma väder, vart tog solen vägen?!
Har precis ätit frukost nu. Ska hoppa i duschen och få upp värmen igen.. sen ska vi åka till Njurunda!

Ska hem till mamma och Lasse först. Mina kusiner är där, yay! :) Sen sa vi till Åmon på 70-årskalas för mammas morbror. Ska bli kul att umgås med släkten lite. Och så får Pontus träffa dom vid en trevligare tillställning än sist, då det var begravning... :/

Undra vad man ska ha på sig då...?! Det här vädret satte käppar i hjulen för mina planer... Argh! Jag som hade tänkt ha något lite somrigare.. Men då fyser jag ju ihjäl.

Men oooh, jag känner plötsligt solen värma mig på ryggen nu!! Tänker den titta fram ändå? *hoppas hoppas*
Aja, måste röra på mig nu.

Trevlig Valborg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!