2011-04-30
 14:51:43

HÄÄÄST!

Yes, nu har jag äntligen deklarerat! I sista minuten som vanligt.. Tog med datorn och deklarationen till mamma, tänkte att nån av alla släktingar här kunde hjälpa mig. Dock är alla släktingar i Birsta på snabbshopping nu... Så jag klarade det med hjälp av mamma och Pontus. Hade nån fond som hade löpt ut och då måste man ju fylla i det själv... Även fast skatteverket redan skrivit på deklarationen vad man sålt fonden för. I d i o t i !


MEN skitsamma, nu är det klart.

Fick ett väldigt trevligt medelande på Facebook av en tjej jag jobbar med.. HON HAR HITTAT EN HÄST TILL MIG!!

En tjej i stallet där hon rider behöver lite hjälp med ridning av hennes häst. Det är en liten arab som heter Miss Beauty, Berit! hihi.. Ska få numret till henne och ringa och höra om jag kan komma ochn provrida :)

Googlade på hästens namn och hittade en bild på henne! (på den här bloggen: http://fotoavemmy.blogg.se/)
Har ni sett nå så fiiint?!!





Erika

Berit! :) Hon har varit ridskolehäst på kungsnäs och står nu på samma stall där susanne berg har sin häst (inte just nu för hon ska ha föl, men hon kommer tillbaka) henne brukar jag rida :)



PUBLICERAT: 2011-05-05, 01:30:14 | URL: http://erikawedin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!