2011-04-07
 17:53:06

Grattis Ullis!

Idag har jag varit på stan och ätit lunch med Ullis, Maja, Marita och Helmer. Ullis fyller år idag så det blev en födelsedagslunch på Tant Anci och Fröken Sara :)


Maja visar upp nyckelringen som Ullis fick i present för en nyvaken Helmer


Hon fick dom här muggara.. Jag tror jag måste köpa hem sånna till mig själv också.. Köpte på Udda Ulla (hehe passande butik), med den här serien finn på Rummet också. Mycket fint!


Helmer ville också äta!


..sen blev han lite putt när maten tog sluuut....! :(

Känner mig inte så pigg idag. Typ som att en förkylning är påväg. Så när jag kom hem från stan la jag mig i sängen och sov typ två timmar... Nu har vi precis ätit soppa till middag. Varm o gott.

Blev helt genomfrusen igår när vi var ute på kajen hela dagen och hade truckutbildning! Säkert därför jag börjar känna mig hängig. Bäst att ta med ipren till jobbet.. för nu är det dags att jobba kväll/natt!

Later.


marita

Hahahaha vad snygg man va. Helmer är söt iaf


Ullis

Jättesöt Helmer och jättefina muggar, tack!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!