2011-04-08
 15:05:40

Gomorgon gomiddag gokväll!

Dags för städfredag då! Vaknade för en timme sen och börjar jobba igen om en timme... det är grejer det....!!

Pontus har åkt med Gustav till stan för att handla öl på systemet åt honom...Så han kanske köper en flaska vin eller nått som man kan njuta av ikväll kl.23 när det äntligen är helg i några timmar :P


Har ju inte visat min nya hårfärg förreste ;) Ingen som direkt märker nån skillnad.... fast jag själv tycker det är stoor skillnad iaf. I like!


I bilen i förrgår.. Med utväxt i håret och nytt läppstift (!)


Det var svårt att se färgen.. Ser olika ut i olika  ljus...Men här är det nyfärgat iaf.


Lite mer rött i det :)


Köpte den här tröjan för 79:- på rean på HM också.. Lite volanger.


Nu måste jag göra mej klar för att åka och städa på jobbet. Kuuul. Ska tvinga Pontus att städa här hemma under tiden! Jag hade ju hellre gjort det om jag hade fått välja så....

Later.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!