2011-04-01
 10:51:01

Godmorgon!

Sitter och äter frukost nu. Ska snar gå till ego och köra ett pass lunchpump! Blir sugen att ta bilen bara för det är så tråkigt väder idag... :/ Meeen jag ska GÅ! Har blivit alldeles för lat sen jag träffade Pontus och fick obegränsad tillgång till bil... Det är ju så lockande att köra istället för att gå, mycket roligare ockå! :P Tur att jag tränar ganska mycket iaf så det inte märks nån skillnad på min kondition!

Vi ska köpa en ny bil nu till våren förresten! Den vi (eller Pontus) har nu, en Ford Mondeo -05:a med en V6 motor å 226 hästar (hehe titta vad jag kan! ;P) är inte riktigt vad vi behöver. Visste den är jätterolig att köra! På sommaren. På vintern...not so much. För den är på tok för LÅG! Med på tok för breda däck som gräver in massa snö i sig.. och så har den ingen motorvärmare. Det lutar åt att det kommer bli en Saab 95...



På tal om fordon.... Nästa vecka ska jag gå TRUCKUTBILDNING på jobbet! Gaaah.. Nervös! Jag har sagt att jag vill ha alla utbildningar man kan få på Posten. Men jag har alltid tänkt att "äh.. truck lär jag ju inte få, det är inte så många tjejer som har den.." Men jo, nu ska jag, Hanna, Sussie och tre av killarna gå den till veckan.

Har testat köra lilltrucken som man kör fram pall med på klumpen några gånger.. Så jag vet hur den funkar lite iaf. Men tycker den är skitläskig och svänger åt fel håll när man styr liksom :P Jag kommer döda någon med den stora trucken!! :O



Nu måste jag göra mig klaaar! Pump!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!