2011-04-19
 10:39:09

Godmorgon!

Har precis ätit en avocado med keso till frukost. Ganska lagom innan man ska spinna tror jag.. Det värsta som finns är om man är mätt när man sätter sig på cykeln! Spykänslorna infinner sig då ganska omgående...! Men nu är det ju en timme kvar till passet börjar så jag hinner nog smälta en avocado... Funkar inte heller alls för mig att träna på tom mage och äta efteråt! Måste va sådär lagom mätt :)


Första gånger jag sitter vid stationära datorn och försöker skriva nu med dom här naglarna....Det går väl sådääär...Det här tangentbordet är cp och vissa knappar funkar knappt, så det blir dubbelt jobbigt nu. Hoppas jag slipper KODA ikväll på jobbet. Sitta och skriva postnummer och gatuadresser på en dator alltså.. Det går på tid liksom, man ska ligga över ett visst antal i timmen. 2000 eller nått. Jag brukar klara kravet med god marginal, men nu lär jag ju dra ner mitt snitt rejält :/


Det är en kille som ska komma och kolla på bilen imorgonkväll!



Han verkar va riktigt intresserad och har redan pratat om pengar o vilken bank han har osv! MEN imorgonkväll jobbar Pontus, så JAG måste visa bilen för honom.. Går väl säkert bra...så länge han inte har nå frågor! Vi har ju papper från besiktningen o sånt, så då räcker jag bara fram pappret så får han läsa själv....:P

Vi ska åka till Härnösand nån dag nu och provköra den här:

Volvo C30 1,8F Flexifuel Momentum -09


Fin va? Måste ju skynda oss att hitta en bil nu om Forden bli såld snart! Fan va jobbigt att vara utan bil nu när jag vant mig vid att ha en! Men har ju cykel iaf...

Ska gå ut och testa om den verkligen var punka på den eller inte?! Mamma var här igår och visade hur hennes jäkla dumma cykelpump funkade... Hoppas däcken fortfarande är hårda nu!

Later!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!