2011-04-21
 06:25:10

Godermorgon

Sådär, nyss hemkommen från jobbet! Sista natten innan det är heeelg avklarad. (Bara en kort pass ikväll kvar)

Sitter och äter frukost nu och väntar på att klockan ska bli 7. Då ska jag nämligen åka bort med bilen till verkstan. Det är lite smågrejer som ska fixas innan försäljningen... Förhoppningsvis blir det inte så dyrt. Har en släkting som jobbar där också så vi kan nog få lite rabatt.. (hoppas jag!) :)

Det gick bra med visningen av bilen igårkväll iaf. Pontus var ju på jobbet så jag fick sköta det. Det var en kille och hans tjej i 20-års åldern som kom och kollade å testkörde. Han var väldigt intresserad! Skulle höra av sig till Ponts idag, s vi fr se hur det blir..*hoppas hoppas*

EN AV MINA NAGLAR HAR GÅTT AV!! Gaaah. Ve o fasa! hehe...närå.. Men det ser ju för jävligt ut så om jag hinner idag ska jag gå till salongen och se om dom kan göra om den. Man fick fixa sånt gratis om nått gick sönder inom en vecka sa dom så.. Börjar känna mig riktigt bekväm i dom nu faktiskt. Det enda riktiga problemet är väl att skriva på den här datorn! :( Macen. Min bloggdator...(eller Pontus dator egentligen, som jag har lagt beslag på för den är mycke behändigare än min....)buhu..


Kattnos! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!