2011-04-15
 20:32:15

Garderobsgrubbel

Okeej..! Nu sitter jag på en pall i garderoben på Oscar och vilar fötterna. Man måste passa på innan klockan blir runt 22 och det blir full rulle! Fast ikväll är det ju fredag..då är det aldrig lika mycket som på lördagarna. MEN det är även 40+ och dom gångerna jag jobbat förut så har det faktiskt varit rätt mycke folk på dom kvällarna. Vi får se... Köpte lite godis på hemmakväll så jag har nått att sysselsätta mig med. Egentligen skulle jag låtit bli!! Tog ju med ett äpple.. Men köpte bara några favoritsorter..;p jag har ju faktiskt tränat idag så jag har lov av mig själv att äta. Igår var det värre!! Får sån sjukt jobbig ångest när jag äter onyttiga saker om jag inte tränat. Hade iofs gått promenad en timme, men det räknas inte riktigt.. Kände mig fet o äcklig. Jag är lite dum i huvet, jag vet!! Men det går liksom bara inte att sluta tänka så.. Dumma kroppsideal man har inpräntat i hjärnan!! Nu ska jag ställa mig upp en stund så jag syns! Lösa lite korsord kanske.. Måste köpa nya korsordstidningar hit, det är bara dom svåraste kvar!:/ jag är sämst på sånt... Mamma är duktig på korsord, min smarta mamma!:) vad jag svamlar.. Nån som fortfarande läser??? aja, jobba lite nu!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!