2011-04-28
 10:42:11

Funderingar

hmm jag tänkte ju att jag skulle börja med morgonpromenader innan frukost. Har inte blivit så mycket sånna än. Det blir så fel när jag jobbar som jag gör...

När jag ska jobba natt brukar jag sova till 10 (om jag varit ledig natten innan alltså) och då är det ju perfekt att gå på ett lunchträningspass på Ego vid 11.45. Fast det pallar jag inte att göra INNAN frukost, litegrann måste jag äta...
Vad tror ni är mest effektivt? Morgonpromenad på tom mage eller ett rejält träningspass på inte fullt så tom mage??

Ääh.. jag är väl egentligen inte ute efter att gå ner så mkt i vikt. Vill ju mer bygga muskler, så kör vidare med min träning! Men dom dagar jag inte kan träna på förmiddagen kanske morgonpromenader är ett bra alternativ. Vi får se!
Det verkar funka bra för Marita nu med morgonpromenader, så jag blir nyfiken på att testa det ju :P

När jag jobbat natt och vaknar vid 13-14 blir det ju ingen morgonpromenad, men principen kanske är densamma om man går innan man äter? Men då är jag ju oftast så slut för att jag inte sovit tillräckligt... suck..


Nu ska jag dessutom börja öva som Processledare till veckan och får ett till skift på mitt schema! Dag-kväll-natt kommer jag jobba. Alltså inte alla pass efter varandra, hehe... Börjar med ett dag-pass på måndag, kl.05.30-15.30 (måste alltså kliva upp vid 04.15 typ?!! ingen morgonpromenad innan det tack.) sen har jag kvällen på tisdag 14.30-22.45. Långa pass va?? Men ganska skönt att man bara har antingen kväll eller natt, alltså ingen kväll-natt som jag har på mitt vanliga schema..


Nej nu måste jag göra mig klar för migg MC-pass på Ego. Cirkelträning, det var jättelänge sen! Kul :)

Ska ta en promenad efter träningen tror jag för det är så fint väder!

Later.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!