2011-04-27
 12:44:28

Förkyld fågel..

...Här nös and..!

Jag är tröööött....! Somnade för sisådär 5 timmar sen och skulle hemskt gärna sova lite till! Men nu har vi inte tid med det för nu ska jag och min Tuss åka upp till Härnösand och provköra en Volvo C30! :) Spännande!

Gissa vem som kommer somna i bilen...?! (ledtråd: inte Pontus iaf)

Nu har jag bestämt mig för att inte fortsätta göra akrylnaglar på Lotus..! Inatt gick två till av! En har ramlat bort och en sitter envist kvar på fingret och vickar... Tror jag ska testa med gelénaglar istället från ett ställe där typ hälfte av alla tjejer på posten gör sina :P Om det inte funkar med sånna heller får jag väl helt enkelt ge upp tanken på att ha fina nagar :(


En av de bästa kollegorna; Maria, och jag på Oscar i söndags. Maria har fina gelénaglar från "postenstället"... Hon har även jobbat på posten förut såklart ;P


NU ska jag borsta tänderna så vi kan åka.

Later!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!