2011-04-03
 13:34:18

Förbaskat

Blev inget fiske i Björköfjärden idag :(
Hade ställt klockan på 8.. Men när vi vaknade och tittade ut var det ju helt grått.. så vi somnade om och vaknade ogen vid 12 istället... sömntutor!

Nu ska vi iaf åka till Njurunda och äta middag hos mamma och Lasse. Har sån tur på helgerna och kan nästan alltid äta hos antingen Pontus föräldrar eller mina.

Blev ingen löprunda igår efter vi varit i Söråker. Vi kom hem ganska sent och jag var så sjuukt trött. Det blev lite godis i soffan och en film isället. The Green Hornet! Den var underhållande :)

Men idag ska jag fan ut och röra på fläsket ordentligt. Får se om jag tar med mig kläder och springer ute i Mjösund eller om det blir i stan ikväll. Nått av det i alla fall! Känner mig sladdrig idag, usch!

Imogon ska jag på möte på jobbet 09-16 med "tjejgruppen". Vi ska bilda ett ROS-team tror jag. Vilket innebär att vi kommer utföra vissa förbättringsförslag.. Tror jag iaf, får se imorrn!
Sen är det som sagt Truckutbildning tis och ons förmiddag. Jag kommer alltså ha mån, tis, ons kvällarna lediga till att träna på Ego, yes! :)



Tulpanerna som jag fick av mamma förra helgen har hållt en vecka! Det tycker jag var rätt bra, man borde börja köpa hem blommor oftare! (eller överhuvudtaget) Jättefint med tulpaner ju :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!