2011-04-06
 16:31:20

Färdig!

Japp, klarade trucken hur lätt som helst! Ja, till slut iaf... ;P

Jag och Hanna fick öva några extra gånger innan vi "körde upp", men till slut fattade vi liksom grejen och det gick mer naturligt.



Olle övar på hinderbanan..


Tobbe har uppkörning ;)


Hanna hänger vid våran favorit, motviktstrucken!! :)

Konstigt nog så var dom små truckarna svårast att köra! Höglyftartruckarna alltså, som vi kommer använda mest inne på klumpen o så. Sitt- och ståtruckarna, med långa gafflar som dom på bryggan använder och kör in posten med, var hur sköna som helst att köra! Inte alls lika tröga och bångstyrig som de mindre..

Sen motviktstrucken då...!!(som vi inte ens får truckkort för nu, då måste man ha B-kort) Den var ju hur enkel som helst! Kunde typ snurra runt på stället. Som att åka runt i en liten radiobil :) Synd att vi inte får använda den sen istället..


Vi fick sluta ganska tidigt idag eftersom vi var så duktiga ;P Tog en sväng på stan och köpa ny hårfärg (i en ny nyans faktiskt, skräll!!), lite nytt smink, ett par träningsbyxor och ett nytt skal till iphonen. Som matchar exakt i färg med träningsbyxorna! hehe..perfeekt.


Lite sådär blå/lila, fiiint! Najsig färg på byxorna också. Dom ska jag inviga på pumpen ikväll! :)



Meeen nu ska jag försöka slita Pontus från hans jäkla spel vid datorn... (Han påstår att han hamnat i en period nu som han spelar mycket, och att det kommer gå över. Han har ju faktiskt inte spelat nånting alls förut, så jag hoppas det stämmet.)

Nu ska vi i alla fall åka och handla! Jag ville att vi skulle åka och provköra bilar (jättesugen!!) men det tyckte inte han att vi hann.. JO det hade vi hunnit om vi hade åkt direkt istället för spela!! suck...

Aja det hinner vi väl nån annan dag.... Men jag vill NUuuuuuuU. Ynf.


Kul vecka jag har nu förresten. Inte en enda ledig dag!

Jobbar/jobbat:
måndag 09-16
tisdag 08-18.30
onsdag 08-15
torsdag 18.30-06
fredag 16-23
lördag 23-04
söndag 18-06
måndag 19.30-06

SEN är jag ledig på tisdag!! Jävligt långt tills dess känns det som....suck.

Men aja, slita Pontus från spelet nudå. Later.


Eva

På måndag börjar du 16. Inte 19.30. :p

Dom sa igår på infon att de är möte kl 16-18. Så det blir 16-06, ett lååångt pass.



PUBLICERAT: 2011-04-06, 19:56:26 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!