2011-04-12
 15:48:31

Bedrövlighet!

Idag är alltså min första lediga dag sen FÖRRA söndagen! (3/4)

Jag hade planerat att kliva upp hyffsat tidigt, gå ut en sväng kanske, gå på spinning kl.16.30, laga kycklinggryta till middag och mysa med Pontus.
Vad händer? Jag får ont i halsen och mår dåligt!! Faaan.. ingen spinning för mig idag! Sovit tills nu. Glömde att att ut kycklingen ut frysen imorse...

Får roa mig med att åka och handla med Pontus istället när han kommer hem. Han är i Haga och byter däck på bilen nu...

Åååh jag blir så less! Var så peppad på spinning idag, och pump imorgonförmiddag (det kanske jag kan gå på iaf..) Vägde mig igår på jobbet när ja tränat och fick en chock. Ska köpa massa frukt och inte äta nånting annat gott än fruktsallad framöver! :P

Usch jag fryser. Måste fixa te!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!