2011-04-04
 17:29:59

Ahuevo

Coolt!

Nu håller jag (äntligen) på och lagar en paj! Receptet.
Den är med spenat, fetaost, grönsaker.. och så la jag till lite kräftstjärtar också. Den ser himla mumsig ut inne i ugnen nu iaf, så jag hoppas att det bli bra! Har aldrig lagat en paj förut..

Råkade spilla ut en skvätt äggstanning inne i ugnen när jag ställde in pajen för formen var så full.... Så det blir väl till å skrubba rent där sen... Luktar lite bränt av det... :O

Dock ska jag på SPINNING och CORE kl.19 och 19.40.. Så jag får nog äta pajen ikväll när jag kommer hem.. Annars kommer jag bli för mätt. Klarar inte av spinning när jag ätit för nära inpå innan. Det har hänt några gånger. Blir hemskt illamående...uäk!



Idag på jobbet fick jag veta att jag kommer få gå som Processledare några veckor i sommar!! Först kommer jag få öva och gå tillsammans med ordinarie processledarn i två veckor i Juni. Sen går jag på semester tre veckor... Sen när jag kommer tillbaka kommer jag vara processledare! Iiiiih!! Läskigt. Spännande. Kul. Skrämmande. Jag vet inte riktigt hur jag ska känna för det?! Men det kommer nog gå braaa... Det är ju ganska lugnt på sommaren så.. :)

(för er icke-postisar: Processledaren är den som är chef på golvet..)




Nu börjar pajen se ganska fin ut! Undra hur jag vet om den är klar... Hmm.. Äh, den får va inne 5 minuter till sen är det säkert bra. Då ska Pontus få vara försökskanin! Hihihi..han är ganska skeptiskt tror jag. Han är inget stort fan av grönsaker..eller pajer för den delen. Men bäst för honom att han kommer äta och se glad ut! ;P

Later.


Marita

Wow, grattis till processledarjobbet! Du är skitduktig! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!