2011-04-23
 12:24:55

Activity completed

Har läst så mycket på sistone om vad effektivt det ska vara med morgonpromenader innan frukost! Man ligger ju på en högre fettförbränning när man går än när man springer (beroende på hur pulsen ligger) så jag tänkte börja testa detta!
Så idag gick jag direkt ut på en promenad när jag vaknade. Blev ju kanske inte så mycket till "morgonpromenad" eftersom jag klev upp strax efter 10.... men det måste ju bli samma grej ändå antar jag eftersom jag inte åt nått innan? :P

Gick 8,9 km på strax över en timme. Så fint väder och sjukt varmt så jag skulle kunnat fortsätta hur länge som helst, men jag blev faktiskt ganska hungrig.. Mumsar fil och flingor nu!

Ska åka ut till Söråker alldeles strax och sitta i solen hela dan!

Glad Påsk! :)


Längtar efter den hääär värmen!


marita

Hallå! Jag går morgonpromenader innan frukost på vardagarna (och en på eftermiddagen). Har gått ner 3kg på 3 veckor och midjemåttet har minskat med 15 cm. Braaaa! och så äter jag runt 1300 kalorier varje dag. Äter jag mer tränar jag bort dem. Funkar bra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!