2011-04-27
 23:09:17

Aaaah..

Idag  har varit en lång dag känner jag..

Efter vi varit i Härnösand och provkört bilen så stannade vi efter vägen och floskade i oss Sibylla till middag. Sen var jag tvungen att hämta mammas bil på hennes jobb, för hon skulle direkt ut på after work när hon slutade.

Åkte hem och läste ut en Isfolket-bok (ska börja på nr.44 nu!!) och tog sen en välbehövd tupplur i en timme... Sen klev jag mycket motvilligt upp och åkte till Ego för ett pass bodypump! FY SATAN I GATAN vad jobbigt det var! Ökade ytterligare lite vikter på benböjen! NU är det tvärstopp med ökning ett tag. Det var nästan så det inte gick.... och då är den här benlåten ändå nån halvminut kortare än de brukar vara tror jag... Puh, får ont i ryggen av tung-stången! :/

Men jag överlevde det. Fast jag trodde jag skulle vara tvungen att gå ut och spy.. Jävla illamående!

Mamma hade varit på Saffran med sina arbetskompisar så det var nära och bra att hämta henne efter träningen. Skjutsade hem henne till Njurunda och fick lite kvällsfika. Sen skjutsade Lasse hem mig till stan igen... och nu är jag här! :)


En bit av mammas och Lasses badrum som Lasse renoverat så fint!
Och en tjockis i duschen?!




Förresten... så ska vi nog köpa bilen...!!! :D


Nu ska jag krypa ner i sängen med Pontus! Yes, ingen av oss jobbar inatt! MYS! :)

Natti natti.


Ullis

Superfint badrum, hälsa din mamma och Lasse det :) Väldigt snyggt med de där inbyggda hyllorna!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!