2011-04-24
 14:13:38

Åååååhh

Gud vilken härlig dag det var igår! Rensade rabatter, solade och åt middag hos Pontus föräldrar på dagen.
Var in på macken där ute och köpte årets första mjukglass också! :)




tuttifruttiströssel såklart! ;) mums!


Senare på kvällen blev det en lite oplanerad utgång! Gick ner och joinade Marita, Maja och Anna på en förfest hos Carro. Hade med mig två cider bara, så det blev ju väldigt lugnt... Hade egentligen inte tänkt följa med dom till stan, men vi hade så trevligt så jag ville inte gå hem när det väl var dags.

Blev en sväng till Oscar istället! SJUUUKT mycke folk där! Träffade hur många som helst som man inte sett på länge.. Kändes som att alla var där!
Utom Pontus som var hemma och såg NHL-slutspelet (helt i onödan eftersom han redan visste att Rangers skulle förlora ju....), saknade honom...! :(((


Marita och Maja råkade vara väldigt lika klädda hehe.. Dom bekymrade sig över detta när vi skulle gå in till krogen, men jag tror knappast nån tänkte på det sen iaf :)


Nu har jag precis ätit frukost. Sov till kl.13 idag... Helt DÖD fast jag bara drack två cider på förfesten och två öl på krogen... Blir väl så när man går ut en gång i kvartalet (om ens det??) nuförtiden. Jag börjar bli gammal..hehe..

Stannade tills det stängde kl.3 iaf. Hade tänkt åka hem tidigare, men vi hade så roligt så det blev en helkväll. Dansade en massa!


NU ska jag börja göra mig iordning för en till kväll på Oscar! :O *snark*.... Nämligen möte+peronalfest med Oscars-gänget! Börjar med möte och sen drinkar på Oscar. Sen ska vi gå vidare till "systerkrogen" nya Olearys (som har samma ägare) och äta middag och fortsätta kvällen där. Blir nog väldigt lugnt ikväll för mig. Är inte direkt sugen på en drink nu?! Mer sugen på att vara nyttig och ta en låååångpromenad i solen.... men icke! Får ta igen det här missandet av motion imogon...å försöka att inte bli bakis!

Adjö.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!