2010-09-24
 03:54:52

San Francisco day 2.

Idag har jag och Pontus varit i downtown och shoppat! :) Vi höll oss runt union square och en liten sväng i chinatown. Sen hann vi inte med så mycket mer, fanns så himla mycket. Blir väl några fler dagar inne i stan kan jag tänka mig..
Tog bussen som går alldeles utanför där vi bor.. 20 minuter så är man i centrum.
Det har varit kanonväder! Gick in på en toalett och bytte från jeans till kjol efter en stund.
Jag har precis köpt ett par Uggs! Vi gick fel och bara råkade hitta den affären på en gata :)
Fika på union square. Pontus sväljer ett bröd!
Union square..
Shoppingpåsarna blir fler.. :D
Porten in till Chinatown!
Inne i chinatown. Stannade och åt lunch på en foodcourt, helt okej.
En cable car kämpar sig uppför backen. Branta backar finns det gott om!!
Pontus påväg ut från Chinatown..
Solade och vilade fötterna lite i parken innan vi tog bussen tillbaka till 6th Ave.
Modevisning när vi kom hem! Pontus köpte en snygg jacka på Bananas Republic..
..och en snygg kofta och ett par jeans på Levis! Min finis :)
Jag köpte som sagt ett par Uggs. Även ett par jeans och en skjorta från Levis!
Blev även bh:ar, trosor och nattlinne från Victorias secret! :)
Nej nu måste jag gå ut till köket, där står tydligen en Margarita och väntar på mig! Martin och Lauren fixar drinkar och hamburgare till middag.
Har vi det BRA eller vad?!? :D


Eva

Ni verkar ha de toppen! Är de billigt att shoppa där?

Ni verkar ha bättre väder än här i regniga Sverige :p



PUBLICERAT: 2010-09-24, 14:31:24 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!