2010-09-16
 00:33:40

Rumpaaaa...!

Idag slog jag till och köpte ett par reebok easytone!

Jag har varit ganska negativt inställd till de skorna. Speciellt irriterat mig på reklamen! Tyckt att "vafan det kan ju inte ge så mycket att gå i ett par skor! Finns inga genvägar, man måste TRÄNA sig till en snygg rumpa för faan".. hehe..
Men sen har jag hört eller läst folks kommentarer om att skorna faktiskt funkar... Fick ett erbjudande från Stadium, så jag tänkte att jag ger dom väl en chans då :)



Var hos mamma ikväll och tog en promenad med henne i nya skorna (Morris med dom på bilden däruppe..).
Det kändes faktiskt i baksida ben. Dock hade jag redan träningsvärk där, efter all pump den här veckan...
Men ändå, skorna var sköna att gå i!

 
Klappade två fina nyfikna hästar i berga, mmm... mina händer luktade gott sen!

Mätte sträckan vi gick med Runkeeper (en app till iphonen) så nu vet jag att den korta av mina två springrundor därute är 5,3km! Måste mäta den längre rundan nästa gång :)


Morris vågade sig ut en sväng till trädgården helt frivilligt! Min lilla..stora.. gullfis börjar bli modig!






Millans vanliga kvällsmys på mamma...!


Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar ta mig upp på ett lunchpass MC imorgon!
Hittills den här veckan har jag skött träningen riktigt bra. Som vanligt då höhö...

Testade Afropowerdance för första gången igår förresten.. Uuuuunderbart! Det kommer jag gå på fler gånger! :D

Nattinatti!


Lina

Kul att du gillade afron! Fick du med dig Elin?


sofie

nej jag fick gå själv, men det gick bra ändå! ;)


marita

ja, visst blir man irriterad på reklamen, får fan ångest av den! man kanske ska köpa de där skorna så man får ordning på rumpan. du får testa dem och säga vad du tycker! kanske slår till på ett par jag med. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!