2010-09-13
 14:12:17

Jag blir så jävla less på den äckliga tvättstugan!


Nu har vi bott hos Pontus i princip hela sommaren, så det var länge sen jag tvättade i tvättastugan här hos mig. Men bokade en tid idag iaf, för att tvätta upp allt nu innan vi åker..


Kommer in i tvättstugan och får en smärre chock! :O

Det var värre än vanligt alltså... och det vill inte säga lite äckligt!
Golvet var helt täckt av damm, sand, skräp och skoavtryck... som liksom fastnat på golvet i nått kladdigt snusk som är överallt! Typ som att nån spillt ut nånting över hela golvet utan att torka upp...

Jag försökte sopa bort det värsta, men det gick ju inte så bra med bara en sop. Moppen är spårlöst försvunnen så det går ju inte att göra så mycket åt det heller!


GAH! Mina städreflexer kokar över!!





även fullt med utsmetat tvättmedel på maskinerna...



ja det syntes inte så mycket på bild men...

Det är även flera som skriver lappar om att folk måste säta bättre, så det är inte bara jag som stör mej. Men ändå händer ingen förbättring...


Nej gud va skönt att jag ska flytta om inte allt för lång tid!


Nu ska jag ner till snuskstugan och hämta upp tvätten...

*gnällkärring*


Ullis

Du får ta en titt på tvättstugan i ert kommande boende innan ni bestämmer er då :P



Hur går det med håret förresten??


Arisarah

Really great site man!!



PUBLICERAT: 2011-02-25, 08:20:43 | URL: http://arisarah.blog13.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!