2010-09-13
 00:59:58

Bööööp!

Sitter hemma hos Pontus och känner mig övertrött, ska nog strax sova... men det är så tråkigt att lägga sig i en tom säng! Pontus jobbar inatt...

Själv har ja ÄNLTIGEN semester!! :D Så himla underbart!


Den här veckan tänkte jag sysselsätta mig med att

* Träääna! Tyvärr är det öppethus-vecka på ego = skitmycke jävla folk och proppfulla pass...suck..

* Tvätta håret! Jag vet inte vad som har hänt med mitt hår!?
Det är som att jag fått nånting i det som inte går bort med shampo!?! Det har varit JÄTTEfett och liksom strävt i en vecka nu!!! Jag har tvättat det hur många gånger som helst, med 2 schamponeringar/tvätt, men det är fortfarande likadant! Man blir liksom klibbig om fingrarna när man tar där!!! Helt sjukt. Ska testa färga det imorrn så kanske den fettiga beläggningen försvinner... :O Annars återstår bara...*bzzzzzz*..... :|

*Åka ut till mamma! Det var länge sen.

*Packa!! VI ÅKER TILL SAN FRANCISCO NÄSTA VECKA!! iiiihhahaha :D




Igår hade vi en liten fest hos mig. Det var tänkt att det skulle bli kräftskiva, men den blev tyvärr inställd pga vattenskador i Ullis hus.... Men en vanlig fest/knytkalas funkade ju bra det med!

Jag och Pontus bjöd på snittar med pepparrotskräm och rökt kött, krustader med räkor och med kräftstjärtar. Mmm!

Marita och Jerker hade med sig en ostpaj, Maja hade med sig två olika sorters pizzabullar, Anna hade med sig kladdkakemuffins, Ullis hade med sig ostkrokar, chips och dipp, Sandra och Jonas hade med sig ännu mer chips och godis..

Tror ni man blev nå mätt eller?! Så himla gött!

(vi drack även alkohol, det var inte bara matfest :P)

Hästspark och mynta&iste drink... :)











Marita körde oss allihopa till stan. Vi fick precis plats, om vi trängde ihop oss lite :)


NU ska Sofie sova. Natti!


marita

hahaha, fina bilder hörru!


Maja

Fast jag vet en bild som är ännu finare :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!