2010-09-07
 10:42:27

ÄNTLIGEN

Nu är min Iphone4 påväg!! :) Inte en dag för tidigt..!! Har väntat i en evighet nu.. eftersom jag beställde en vit först. Det blev massa krångel med leveransen av de vita, för det fanns inte tillräckligt många tillverkade. Bytte till slut till en svart, annars hade jag nog inte hunnit få den i år!!
Skitsamma, ge mig en iphone bara.. den kan va grön om den så vill!


Nu ska jag göra mej klar för ett träningspass på ego. Muscle challenge (stationsträning) blir det.

Ikväll är min långledighet slut.. börjar jobba kl.17. Sen jobbar jag torsdag kvällnatt och fredagkväll... SEN HAR JAG SEMESTER!! AAAHH!! Underbart! :D

Hinner vara ledig en vecka innan vi åker till San Francisco!


Nej, måste öka nu! Later.


Eva

De var ju på tiden! Du har ju väntat en halv evighet nu ju :)



PUBLICERAT: 2010-09-07, 13:32:05 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!