2010-10-11
 14:56:20

Träning!

Sådär, nu har jag tränat! Första gången sen innan vi åkte till USA! Har inte tränat nånting (förutom en massa promenerande i San Francisco) på tre veckor!!

Ska träna ikväll på jobbet även. Men kände mig så lat och äckligt fet imorse när jag vaknade så jag var tvungen att träna innan också!

Det gick sjukt tungt. Höll på dö efter en kvart på crosstrainern!! :O
Fattar inte hur man kan tappa sååå fort. Verkligen livsfarligt att ta träningsuppehåll. Tusen gånger jobbigare att komma igång sen igen!

Aldrig mer uppehåll! Säger vi....



Ångrade ju i alla fall bittert att jag inte tagit med mig några träningskläder när vi var i San Francisco! Jag hade ju 6km underbart fin park att springa i, bara två kvarter från där vi bodde... Hade väl kunnat köpa ett par nya löparskor iofs, men det kändes onödigt när jag har ett par rätt så nya hemma...

Lite dålig jag kände mig när vi låg på en filt i parken och åt ost, drack vin och kände fläsket växa.. Medans sjuttiotusen joggare hurtigt sprang på stigarna omkring!

Men men. Semester heter det ju..



Hittade den här texten på internet: Runner's World Magazine has just named San Francisco the best city for running in the United States based on its weather, the number of running clubs, racing events and the the ample park space available for runners.

Skulle haft med mig joggingskorna!!

Men nu är det slut på semestern! Börjar jobba ikväll :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!