2010-11-06
 14:02:28

Yyynf!

Sitter under en filt i soffan och tycker synd om mig själv nu. Fortfarande sjuuk! :( Trodde jag skulle ha piggnat till vid det här laget, men icke. Det har snarare blivit värre, för mina fucking jävla eksem i ansiktet har brutit ut ordentligt.. Min hud som precis hade börjat bli bra igen nu sen jag köpte en ny hudkräm på apoteket..! Men det varade ju inte speciellt länge...:( Antar att det beror på förkylningen. Huden brukar kunna bli lite sämre vid sånna här tillfällen. Ska försöka orka ta mig ut på en liten promenad nu medans solen är framme så kanske jag blir lite piggare. Får klä på mig varmt (fryser ihjäl redan nu under filten) o kanske dra en påse över huvet så ja slipper visa mitt jävla fläckiga o svullna ansikte!! :/


sandra

men uscha! :( krya på dig vännen! kraaaam!!



PUBLICERAT: 2010-11-06, 19:47:17 | URL: http://sandradeee.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!