2010-11-08
 00:56:55

Deppigt

Fortfarande sjuk! Jag är så LESS på den här jävla seglivade förkylningen nu!!
Jag är inte dödssjuk. Lite ont i halsen, den är röd o svullen.. Huvudvärk som kommer och går. Hela huvudet känns tjockt av snor. Litre febrig.

Jag hade ju hellre blivit ordentligt sjuk, och sen fisk igen efter några dagar.. Aaarhg, det här känns ju löjligt!

Testade ta en liten promenad igår. Orkade ta mig bort till Elin (10 minuter max) sen var det bara att vända o släpa sig hemåt. Trodde att jag var friskare idag så jag försökte mig på en promenad nu på kvällen.. med samma resultat. Helt astmatisk o anfådd när ja kommit uppför jakobdalsgatan... kuuuul...

Om bara eksemen kunde ge med sig åtminstone?! Jag ser ut som en fucking salami i ansiktet!! Ögonlocken är nästan  värst.. och halsen.. och käken.. och läpparna.. och kinderna..:'(


Men man ska väl inte klaga. Kunde vart värre antar jag.
Nu tänker vi på nått annat, ja! :)


New York


Promenad med Roy och Elin


Morris sovapåköksbordetkatt


Sådärja, lite må-bra-bilder! :)
Tror jag ska fortsätta läsa nu. Blir varm av att sitta med datorn i knä.. Varm --> Kliar mer---> Mer eksem.


Pontus tvingade mig dricka lite Whiskey förut btw! I ett försök att få mig frisk..
Jag var väldigt skeptiskt, men det var faktiskt inte såå farligt äckligt som jag kommrt ihåg det.
Kanske har jag helt plötsligt blivit vuxen nog att kunna dricka Whiskey.. eller så är jag bara så pass förkyld att jag inte riktigt kände hur skiten smakar....

Kanske ska ta en slurk till så jag somnar gott sen?!

Gonatt!



Jesperlinn

God bless you



PUBLICERAT: 2011-01-10, 11:41:57 | URL: http://jesperlinn.blog13.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!