2010-11-05
 17:03:01

Snor, svett och tårar

...eller inte tårar kanske. Men snor, ont i huvudet, ont i halsen och lite feber iaf.. Jag har inte tid att vara sjuk! Jag vill träna, argh! Men men, lika bra att jag är sjuk nu, så hinner jag väl förhoppningsvis bli frisk tills nästa vecka då jag ska simma postsimmet..o sen ha drinkkväll med tjejerna från jobbet! Sen är det även ganska fullt upp resten av den här månaden också... ska jag vara med på ett möte med ledningsgruppen på jobbet, åka till sthlm på utbilning, gå på middag o fest hos Brittan och dessutom jobba både på Posten och Oscar. Men usch nu svettas jag som en gris! Fryser o svettas omvartannat.. Måste ta en dusch!! Sen blir det filmmys i soffan med älskling. Tror vi ska lyxa till det o beställa Biteline. Jag lär ju inte få i mig så mycket, men Pontus blev nog glad över det förslaget iaf! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!